https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

4/12/2012

wiosno.! wróć do mnie...

Pogoda w Szczecinie nie dopisuje. Wiosna znów się gdzieś schowała za drzewem.. Nie wiem za którym- las tak wielki jest.. Na zewnątrz 5 stopni i ciągle pada deszcz. Nawet kocia śpi cały dzień. Jest to niewątpliwie jeden z powodów mojego stanu zdrowia. Jakieś okropne choróbsko przyplątało się do mnie i za nic nie chce odpuścić.. Tym bardziej nie ma mowy o wyjściu z domu.. Takim sposobem nowe stylizacje nie wchodzą w grę.. Postanowiłam więc pokazać Wam w małych zestawach kilka z moich pastelowych łupów.





bluzka- S H
spodnie- Bershka
bransoletki- Reserved
różyczka- h&m
kolczyki- no name






spodenki- S H
koszulka- House
podkolanówki- Stradivarius
pasek- Terranova
klipsy- no name (zmieniają kolory za pomocą lakierów do paznokci)





bluzka- h&m
spodnie- Top Secret
kamizelka- S H
gumka do włosów- pamiątka z Egiptu
bransoletki- h&m
kolczyki- no name




bluzka- S H
spodnie, różyczki- h&m
korale- by Mamcik (hand made)



spodnie, gorset- h&m
kolczyki- mamcikowa szkatułka



spodnie- szczeciński bazarek
bluzka- S H
kolczyki- mamcikowa szkatułka



spódnicospodnie- S H
koszulka- Reserved
podkolanówki- Stradivarius
kołnierzyk- mojego autorstwa=)



bluzka- h&m
spodnie- Bershka
opaska- allegro
kolczyki- mamcikowa szkatułka

Większość biżuterii z mamcikowej szkatułki wykonuje mamcikowa koleżanka. Bardzo zdolna i twórcza, własnymi rączkami tworzy istne cuda. 

KOLEJ NA NEONY=D

A teraz niespodzianka.. zmiana fryzury.! Długo zastanawiałam się nad powrotem do grzywki i wreszcie podjęłam decyzję. Dzieła dokonała p. Arleta ze studia Modern Design i spisała się znakomicie bo jestem bardzo zadowolona=) A Wam jak się podoba?
Z góry przepraszam za swój wygląd- złego samopoczucia nie dało się ukryć.



Mam nadzieję, że gorąca herbata Atomka postawi mnie na nogi.

Do zobaczenia=)

17 komentarzy:

  1. Hello!
    Want to know your blog? Have more contact?
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!
    If you are open in the field of communication, it is you open new horizons that you know every day!
    There are other countries, people who share the same passions as you.
    I invite you to visit Blogspot Directory
    This blog is not personal! It is for everyone!
    Us to share the different passions, fashion, paintings, crafts, cooking, sewing, photos, poetry, and so be able to find in countries other people with similar passions.
    I think this community is also of interest to you and your friends.
    Come on site, enter your blog url and the url please your friends
    Have a great day with the hope that you come join us.
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko bardzo, bardzo mi się podoba!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz w grzywce;) wszystkie ciuszki bardzo mi się podobają, a podkolanówki najbardziej;D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuuje Ci bardzo :-)
    świetne łupy!

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your post so much! These outfits are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Last day to enter the Mimi Boutique giveaway

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele ciuszków bym Ci wzięła! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. gorset jest mega!

    zapraszam na http://mmmandkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe rzeczy, gorset piękny :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm no dzis to bylo juz ladnie za oknem :) swietne łupy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zestawy ciuszków ;)) Ten gorset w kwiatu cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :)!

    Może obserwujemy? :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. aj jakie cudne ubranka,zazdroszcze,rowniez czekam niecierpliwie na wiosne!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz piekne wlosy takie zdrowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję;) Po ostrym cięciu skróciły się o 10cm. Uwierz, że dopiero teraz są zdrowe. Wcześniej połamane końcówki odstawiały koncert na mojej głowie..

      Usuń
  14. ale łupy <3

    ostatnie zdjęcie jest urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetne rzeczy w szafie :) Tylko pozazdrościć kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń