https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

6/03/2012

szorty wespół z kwiecistym gorsetem i dziewczęce podkolanówki.

Witam Moi Drodzy =)

Od dłuższego czasu na wybiegach króluje połączenie sandałów z podkolanówkami i różnego rodzaju skarpetkami. Osobiście uważam, że takie zestawienia mogą być interesujące, lecz nie muszą. Wszystko zależy od tego jak je zestawimy, jakie buty założymy a także od rodzaju owych skarpetek czy podkolanówek. Zawsze powtarzam, że jestem otwarta na nowości, czasem nawet na te z kosmosu, ale nie dziwi mnie, że trend ten wprowadził wiele kontrowersji. Ludzie wpadają w szał widząc to, co przez lata było wyśmiewane. Styliści szydzili z ludzi noszących skarpetki do sandałów a nagle staje się to hitem. Cóż.. moda wciąż do nas powraca.. Tym razem ta rodem z lat 80-tych. Swoją drogą, czyż nie jest to kobiece i dziewczęce? Wciąż przed oczami mam siebie sprzed lat, kiedy to mama zakładała mi do pasiastych sandałków białe podkolanówki z koronką..

I teraz, po latach, także uległam temu trendowi. Tym razem połączyłam beżowe, luźne szorty z kwiecistym gorsetem. Całość zwieńczyłam ażurowymi podkolanówkami w towarzystwie plecionych skórzanych sandałów.


 


















gorset- h&m
szorty- S H
podkolanówki- Stradivarius
sandały- Bata
fioletowa bransoleta- House
pomarańczowe bransoletki- hand made
okulary- Mamcikowe



























Arrivederci!

41 komentarzy:

  1. Love those ray bans! X

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog i swietny styl! Pozdrawiam

    www.roxycieniawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz pięknie!

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo :) prześliczne okulary posiadasz.



    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowy zestaw, lubię kreatywność :) jednak zrezygnowałabym z tych podkolanówek. Dzieje się już tak dużo w tym secie, gorset ma kwiatki, marszczenia, falbanki, sandałki są plecione, złożone z cienkich pasków i te podkolanówki ażurowe w beżowym kolorku - dla mnie to za wiele :) ale bardzo podoba mi sie gorset i szorty, ładnie się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojacie jakie genialne !


    i zostaw u mnie adres maila w konkursie na Beauty Blender ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje stylizacje! wyglądasz niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się nagłówek, bardzo :) w dodatku stylizacja świetna. według mnie takie połączenia to hit. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się podoba ten gorset, lecz nigdy nie ma mojego rozmiaru na allegro ;/
    Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie jestem akurat zwolenniczką tego trendu, ale wiadomo każdy ma swój gust :) za to resztą jestem zachwycona , szczególnie gorsetem! no i masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gorset piękny, zapraszam i dodaje do obserwowanych:)
    www.cuteness-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem fanką podkolanówek, ale całość jest bardzo fajna :) Jestem zakochana w Twoich włosach i okularach <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci ślicznie w kwiatach <3 Cudny gorset!

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądasz!
    Zapraszam do obserwacji, odwdzięczę się : www.fancyrelish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, gorset jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka cudowna stylizacja! Ten gorset jest niesamowity, przepiękne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gorsecik wspaniały ;)
    Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  18. ale genialne okulary ;-) zakochałam się :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę gorsetu, jest prześliczny! ;-)
    Zapraszam na mojego bloga oraz na moje allego http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24623454 Będzie Mi bardzo miło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zabrałabym podkolanówki - skracają Ci Twoje długaaśne nogi, które warto eksponować;p. Ale na pewno sprawdziłyby się one w innej stylizacji. Poza tym reszta świetnie dobrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny gorset,
    powalający uśmiech i ta figura,
    ehhh..
    same ochy i achy:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ladne polaczenie aczkolwiek nie wyszłabym tak na muasto .;))
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ŚWIETNY BLOG, DOŁĄCZAM DO OBSERWUJĄCYCH!

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie, śliczny gorsecik:) trendy cały czas odchodzą i przychodzą z powrotem dlatego nie jest tak nudno..:) choć zestawy z podkolanówkami mnie jakoś nie kręcą, bardziej podobają mi się zakolanówki. Ale ogólnie fajnie:)
    I zapowiada się bardzo fajny blog:)
    Może obserwujemy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy blog. W 100% popieram kreatywnych. Zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp...
    http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze.. Wierzcie mi, że bardzo mnie tym wspieracie i motywujecie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. gorgeous look! <3

    http://same-but-diffrent.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałam cię poinformować o rozdaniu na moim blogu. Do wygrania są niesamowite bransoletki! Bardzo łatwo je wygrać. Zapraszam, nie masz nic do stracenia, mam nadzieję, że weźmiesz udział, xx Poppy c:

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny zestaw:D świetnie dopasowałaś podkolanówki do sandałów no i ten gorset boski:D

    OdpowiedzUsuń
  30. mam taki gorset chętnie sprzedam na alleg lub gdzieś indziej
    rozmiar M
    trykotka11@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń