https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

9/09/2013

świat jak z bajki

Jako mała dziewczynka lubiłam bajki o pięknych królewnach w długich kolorowych sukniach, z masą zwierzęcych przyjaciół i z uroczym królewiczem przy boku, który zwykle ratował owe słodkie dziewczęta z opresji przed złymi postaciami. Bardziej jednak niż prostolinijny i mało prawdopodobny świat, wolałam bajki z morałem, treściwsze, bądź nawet te straszniejsze.. Uwielbiałam wiersze Brzechwy- były takie zabawne i Tuwima- łamiąc sobie język, recytowałam je dumnie, czy baśnie Braci Grimm- na noc nigdy ich nie czytałam. Być może spowodowane było to tym, że moja Mamcik- nauczycielka bardziej z powołania niż z rozsądku, jest w stanie przekonać do czytania każde dziecię. Znajomość nawet tych okrutniejszych opowieści mogła powodować, że byłam dzieckiem mądrym (o ile w ogóle można tak rzec), lecz z trochę dziwaczniejszym punktem widzenia, niż rówieśnicy. Ale przynajmniej wierzyłam w krasnoludki(?). Tak, wiem- sama nie mogę dziś tego pojąć. W każdym razie teraz zdecydowanie odbijam sobie niedosyt szczęśliwie kończącej się bajki i raz na jakiś czas robię sobie wycieczkę do innego świata.
W roli głównej TIULÓWKA by Mamcik ;)



Instagram









bralet- Bershka
marynarka- Zara
spódnica- by Mamcik
szpilki- S H
opaska- h&m
pierścionek- h&m








photo by Atomek

Do zobaczenia;) 

27 komentarzy:

  1. Boska jest ta spódnica i cała stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba, wyglądasz przepięknie. Rzeczywiście jak z bajki, cudownie! Pozdrawiam Cie gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. No Ty z pewnością jesteś z bajki! Wyglądasz fantastycznie, cały ten zestaw pasuje do Ciebie idealnie. Mimo, że jest taki szalony, Ty w nim wyglądasz naturalnie, ubrana-nie przebrana♥♥
    WOW:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz przepięknie:D!!!
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wooooow, ta spodnica jest niesamowita. Widząc takie tiulówki od razu przychodzi mi na mysl Carrie Bradshaw. Ty wyglądasz równie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak.. To właśnie Carrie je tak rozsławiła;)
      Madlen

      Usuń
  6. rzadko zdarza mi się komentować posty na blogach ze stylizacjami, ale tutaj jest całkiem fajnie - to znaczy, że realizujesz swoje pomysły na niekonwencjonalne zestawienia
    no i ten gorset jest obłędny http://mojaszafaija.blogspot.com/2013/08/niebieskie-kwiaty-sprowokowane-rozem.html - przypomina (także gorset) z pokazu Dor HC i zazdroszę takiego znaleziska!!
    pozdrawiam serdecznie :)
    www.stardustlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa. Cieszę się, że jednak zostawiłaś kilka słów:) Staram się interpretować modę po swojemu, czasem może trochę dziwacznie, ale to odzwierciedla tę szaloną część mnie;)
      Pozdrawiam gorąco, Madlen

      Usuń
  7. wyglądasz jak z bajki! w ogóle Twoje stylizacje są bardzo bajkowe i kolorowe, zainspirowałaś mnie do tego stopnia, że aż zaobserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! Mam nadzieję, że dostarczę jeszcze niejednej inspiracji, a każdym razie będę się starać;)
      Pozdrawiam, Madlen

      Usuń
  8. Marzy mi się tego typu spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde marzenie ma szansę się spełnić.. Ja na tę czekałam bardzo długo i skakałam z radości jak Mamcia wreszcie mi ją uszyła :D
      Pozdrawiam, Madlen

      Usuń
  9. Jestes totalnie rewelacyjna!!!! boska!!!! energia pozytywna bije na kilometr!!!
    obserwuje
    Super ♡ ♡ ♡ ♡
    z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Z bajkowym klimatem Ci do twarzy ;) super ta stylizacja ;) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście świat jak z bajki. Cudne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś zakręconą wariatką ;* Nie znam drugiej takiej, ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)Dziękuję Kochana:*
      Całuję, Madlen

      Usuń
  13. Jej, świetny strój! I ta spódnica, i buty i top! No wszystko po prostu :D

    -Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz jak najprawdziwsza Krolewna! Cudna spodnica, a Ty wygladasz w niej zjawiskowo!
    Swietny blog:)))
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. zdaje się że Macademian Girl nosiła już cos podobnego x sezonów temu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, wiele osób nosi tiulówki i to, jak dobrze pamiętam od czasów Carrie Bradshaw, która je rozsławiła ;) Swoją drogą to było chyba jeszcze przed tym 'x sezonów temu' ;)
      Pozdrawiam ciepło, Madlen

      Usuń
  16. swietnie wyglądasz! tak kolorowo az chce sie żyć:) pozdr:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń