https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

5/24/2017

BIAŁA KOSZULA I SPODNIE Z ZAPIĘTKAMI


Biała koszula pod szyję i czarne dopasowane spodnie? Wydaje Wam się, że to klasyka gatunku i totalna nuda? Przecież to już było, a nikt dziś nie chce wyglądać jakby szedł na zakończenie roku szkolnego! A przecież wystarczy kilka drobnych szczegółów by zestaw biała koszula + czarne spodnie nabrał nowego znaczenia.

Biel i czerń znów pojawiła się w wielu kolekcjach na sezon Spring 2017. To dowodzi, że projektanci wciąż nie mają dość tego nieśmiertelnego duetu. Połączenie białej góry z czarnym dołem możecie zobaczyć u Burberry, Chloe czy Celine. Projektanci proponują nieoczywiste rozwiązania, bawią się formą i asymetrią, ale w ich sylwetkach cały czas przewija się motyw białej koszuli. Stanowi ona bazę do stworzenia czegoś więcej, czegoś nowego i zaskakującego. Wy też możecie pobawić się formą. Wcale nie powiedziane, że stara biała koszula nie zasługuje na nową odsłonę. Jeśli zaś musicie kupić białą koszulę, wybierzcie taką która ma w sobie coś szalonego. Wycięcia na ramionach, wiązanie w talii, bądź drapowane rękawy. Ja wybrałam dłuższy model. Zestawiłam go z czarnymi dopasowanymi i eleganckimi spodniami, posiadającymi zapiętki. Założone do szpilek stworzyły ciekawy efekt. Delikatna biżuteria- bardzo subtelna, a mimo to tak wyrazista. Jeden długi kolczyk w zupełności wystarczy. Do tego duża miejska torba, duże okulary i motocyklowa ramoneska. Czy teraz nadal uważacie, że biało-czarny zestaw jest nudny?

 










 
 

photo by Atomek

KOSZULA STRADIVARIUS SPODNIE BONPRIX KURTKA STRADIVARIUS BUTY BRILU TORBA MANZANA OKULARY SINSAY KOLCZYK STRADIVARIUS PIERŚCIONKI TALLY WEIJL

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 Nail by Fruta zawsze staje na wysokości zadania :)

      Usuń
  2. Ale super stylówka!!!
    bardzo mi się podoba i bardzo ładnie masz zrobione paznokcie;)
    ściskam i poobserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ekstra, ma takiego pazura ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie twoja stylizacja.
    Wszystko fajnie dopasowane i piękna kobieta w roli głównej
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega stylizacja, piękne zdjęcia ;) Masz bardzo ładne włosy :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula,przyznam szczerze,że sama ostatnio takiej szukałam - białej,długiej i prostej,można ją naprawdę fajnie połączyć i wyczarować super stylizacje :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie takie połączenie nie musi być nudne i to u Ciebie widać! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancja bieli i czerni zawsze mile widziana. :)

    OdpowiedzUsuń