https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

9/24/2012

one thousand colours

Jest i ona.. spokojnie, powolutku zbliża się... jesień. Po czym to widzę? Otóż nie po deszczu strugach i spadającym słupku rtęci.. Nawet nie po liściach w złoto odzianych, smętnie snujących się po ścieżynkach w parku. Widać to jednak po ludziach z każdej strony mnie otaczających. Czernie, szarości, zielenie i burgundy.. Stanowczo mówię NIE! Jesień niekoniecznie musi być szara i ponura. W każdym razie jeszcze nie teraz! W mojej szafie wciąż trwa lato i łapię, łapię zachłannie to ostatnie jego tchnienie.
Sukienkę zapewne już poznajecie, palmowe szaleństwo nadal trwa. Jest krótka i typowo letnia dlatego postanowiłam coś pod nią założyć. Padło na moją ulubioną neonową koszulę, wpasowała się idealnie. Z uwagi na to, że temperatura jednak nie sięga już trzydziestu stopni, postawiłam na spodnie a kieckę podwinęłam nieco, tak by sięgała do bioder. Srebro wydało mi się idealnym dopełnieniem całości. Dodatki dołożyły blasku, jednak utrzymane w jednej barwie okazały się tworzyć spójną ozdobę stylizacji.














sukienka- Zara
koszula- New Yorker
spodnie- Bershka
torba- h&m
buty- S H
bransoletka- Carry










Adios!

19 komentarzy:

  1. SUPER!! Uwielbiam kolory!:)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! :)

    cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji !! :) warto zajrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie i masz świetny kolor włosów :)
    Możesz zdradzić co to za farba/szampon koloryzujący?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi włosami to było tak, że nie chciałam używać typowej farby ponieważ moje włosy i tak są już zniszczone dlatego wybrałam piankę koloryzującą LOREAL SUBLIME MOUSSE i właściwie sama do dziś nie wiem jak nazywa się ten kolor.. Jest to jednak jedyny rudy, jaki występuje w tej linii, więc łatwo znaleźć. Ja sama poznaję go po modelce na opakowaniu hehe! Polecam gorąco, jego zaletą jest to, że w każdym świetle wygląda inaczej;)

      Usuń
  4. rewelacyjną grzywke masz:D i przyznaję z jesienią idą w parze szarości

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą torebkę ale strasznie niszczy mi ubrania i drapie skórę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SZczerze mowiac nie mialam z nia wiekszych problemow..:)

      Usuń
  6. dziekuję za miłe słowa !:)

    pieknie wyglądasz:) masz cudny makijaż i włosy :)
    urocze zdjęcia !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, kolorowo. Promieniejesz. :) Na jesien jak się patrzy. :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się to palowe szaleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jak kolorowo i wesoło! Bardzo pozytywnie zakręcony zestaw! :)
    A do tego szałowe buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż za kolorowy outfit :) bardzo ładne zdjęcia :)obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, idealne jest w tym zestawie srebro!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń