https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

8/01/2013

Biała plisowanka i loki z papieru.

Ten, kto śledzi mój instagram bądź fanpage z pewnością widział, co gościło na mojej głowie kilka dni temu. Caluteńka pozawijana była w papiloty z papieru. To mój sposób na recykling starych gazet. Stąd właśnie, widoczna na zdjęciach, czupryna z drobnych spiralek.
Lata pięćdziesiąte mają swój wielki come back z rozmachem. Pin up girl robią furorę, a i rozkloszowane spódnice wracają do łask. Moja stylizacja była inspirowana właśnie tym stylem. Głównym nawiązaniem do lat 50-tych jest plisowana spódnica. Plisy pokochałam dawno temu, a spódnice podobne do tej zajmują sporą część mojej szafy. Mam je w różnych kolorach, niektóre nawet we wzory.. Są wygodne i można z nich stworzyć naprawdę ciekawe zestawy.
Ten, minimalistyczny, złożony ze spódnicy i koszuli w odcieniu przydymionego błękitu, sprawił, że na jeden dzień przeniosłam się kilkadziesiąt lat wstecz i czułam się wyśmienicie!



Instagram






koszula, spódnica- S H
pasek- no name
buty- zara
okulary- h&m









photo by Atomek
Vidimo se! (z boś.)

17 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w tych loczkach! A spódnica jest boska, uwielbiam taki krój :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest rewelacyjna!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz! Koszula i buty są ekstra <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw utrzymany w bardzo przyjemnym stylu :) świetnie buty.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  5. ile ja bym dała,żeby taka fryzurka potrzymała mi się z godzinkę :P świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mnie też zwykle loki nie trzymają się zbyt długo... Te jednak wytrzymały nieco dłużej niż godzinkę. Myślę, że gdybym robiła je na wilgotnych włosach byłoby jeszcze lepiej;)
      Pozdrawiam, Madlen

      Usuń
  6. cudna stylizacja, buty piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jednym zdjęciu przypominasz mi Ewę Minge :D Buty mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego dnia, kiedy miałam te loki, słyszałam to kilka razy ;) Dziękuję:*
      Pozdrawiam, Madlen

      Usuń
  8. Fryzura wpasowuje się w lata 50' :) Świetne okulary, spódnica również :) Jak zrobiłaś papiloty z papieru tak, żeby nie spadły? Przypięłaś wsuwkami czy cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana.. Papiloty zrobiłam z pociętych w paski gazet. Jak już nawinęłam na nie włosy, związałam je. Rano tylko rozwiązałam supełki i ściągnęłam papierki ;)
      Pozdrawiam, Madlen

      Usuń
  9. te okulary sprawiają, że stylizacja wydaje się iście wyciągnięta z baśni:) Pięknie! ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. plisowanka jest świetna i te Twoje loczki!!!! super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! :))
    a loczki masz genialne :))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękne włosy i ten kolor !!!!! Bardzo ciekawy look :) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń