https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

3/15/2017

IN THE ARMY


Myślałby kto, że kiedyś zechcę wstąpić do armii? Przecież tam sami silni faceci, a ja takie małe niewiadomoco. I choć trenuję, nie zaprzeczam, to ni to siły, ni to kondycji. A tam się czołgać trzeba i taplać w błocie... I strzelać, nie daj Bóg, bo jeszcze bym kogo skrzywdziła.. A już paznokcie to bym na bank miała wszystkie połamane.. Gdzie by mnie tam z moimi szpilkami? A jednak...

  Instagram

Pokochałam styl wojskowy. I moro pokochałam tak samo mocno. Bo zieleń to w końcu kolor roku. A że w lekko zgniłym tym razem wydaniu, to już zupełnie inna kwestia. 
Nie mogłam się oprzeć tej spódnicy. Oczywiście przede wszystkim, że plisowana, a poza tym ten wzór doprawdy mnie urzekł. Do tego iście wojskowe buty, no bo przecież za kolano. Mimo, że słupki rtęci wędrują coraz bardziej ku górze, nie chowajcie ich jeszcze na spód szafy. Kozaki za kolano sprawdzą się jeszcze wiosną, więc warto mieć je pod ręką. Torebkę za to dopasowałam na zasadzie kontrastu. Lubię przemycać do stylizacji elementy z pozoru niepasujące. Tutaj torebka góralska podkówka. Dorobiła się już wymyślonej historii, jak większość z lumpeksowych zdobyczy. 

A tak całkiem serio to chciałam być kiedyś w armii. Nawet moje wykształcenie zwiększyłoby moje szanse. Wygrała jednak miłość do wysokich obcasów i spódnic, hehe. Chociaż kto wie.. W życiu już tak jest, że wszystko się może zdarzyć ;)














photo by Atomek

SPÓDNICA STRADIVARIUS KURTKA ZARA TOREBKA SECOND HAND KOZAKI BORN2BE KOLCZYKI TALLY WEIJL PIERŚCIONKI STRADIVARIUS BRANSOLETKA HOUSE KAPELUSZ PO DZIADKU <3

MANICURE wykonany produktami PERFECT BEAUTY
LASHES by Nail by Fruta


KURTKA JOLLYCHIC KOZAKI DEEZEE SPÓDNICA NIKURRA TOREBKA ORSONERO KOLCZYKI H&M PIERŚCIONKI OTIEN


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe zestawienie, podoba mi się takie połaczenie. Kurtka jest mega !

    OdpowiedzUsuń