https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

7/30/2017

TOP 5 MIESIĄCA! JAKIE KOSMETYKI NA LATO?


Jaki jest najmodniejszy makijaż tego lata? Jaskrawe kolory, a może make up no make up? Jak uzyskać taki efekt i jakich kosmetyków do tego użyć? Muśnięte słońcem policzki? A może efekt mokrej skóry? W tym zestawieniu umieściłam kosmetyki, które idealnie wpasują się w letni klimat!  
Czerwiec już dawno za Nami, więc najwyższy czas na kolejne TOPY! Te kosmetyki z pewnością znajdą zastosowanie w Waszych wakacyjnych kosmetyczkach. 

1. RIMMEL, Match Perfection, 100 Ivory, cena 39,9 zł


Podkład pod makijaż to podstawa dobrego makijażu. Kiedy jest niedopasowany kolorystycznie do odcienia Waszej skóry, zbyt płynny lub ciężki w rozprowadzeniu, nigdy nie uzyskacie naturalnego efektu. Zawsze będzie wyglądało to sztucznie. Ja długo szukałam podkładu idealnego, przerobiłam całą masę produktów w różnych cenach i nic nie pasowało do mnie tak jak ten, który Wam przedstawiam. Przede wszystkim ma świetną konsystencję. Nie jest bardzo płynny, ale też nie zasycha w mgnieniu oka. To umożliwia doskonałe rozprowadzenie go po twarzy. Fantastycznie wtapia się w skórę, wyrównując koloryt bez efektu maski. Idealnie dopasowany odcień. Nigdy nie znalazłam koloru bardziej zbliżonego do mojej cery. 

2. WIBO, Eyeshadow Base, cena 8,99 zł


W poprzednich TOP' ach znalazła się baza pod podkład. Tym razem prezentuję Wam bazę pod cienie. Latem upał sprawia, że większość kosmetyków do oczu po prostu spływa. Takim sposobem możecie wyglądać jakbyście płakały albo złapała Was ulewa. Nawet jeśli latem nie używacie zbyt dużo kosmetyków do oczu, to pod delikatne cienie do oczu też świetnie się sprawdzi. Ma kremową konsystencję, dzięki czemu jest wydajna i bardzo dobrze rozprowadza się ją po powiece. Moje powieki są opadające, przez co cienie często się zbrylają. Ta baza powoduje, że zostają na swoim miejscu, a ja nie muszę poprawiać makijażu co godzinę. Jedynym minusem jest opakowanie. Jeśli tak jak ja masz długie paznokcie, nie nałożysz bazy palcem. Niezbędny będzie Ci do tego pędzelek ;)

3. WIBO, Strobing Make Up, Shimmers KIT, cena 29,9 zł


Lato to czas, kiedy unikamy mocnych, kryjących makijaży. Latem królują lekkie, delikatne odcienie. Skóra lśniąca, niczym zwilżona wodą. Muśnięta słońcem i mieniąca się w nim. Taki efekt pomoże Wam uzyskać rozświetlacz. W tym od Wibo znajdziecie cztery odcienie. Jeden to brązer- możecie użyć go nawet do konturowania. Drugi jest w odcieniu złota. Dwa pozostałe są zdecydowanie jaśniejsze- lekko różowy i prawie biały. Bardzo dobrze się je rozprowadza, ale lepiej użyć do tego swojego pędzla. Ten dołączony do zestawu jest zdecydowanie za mały. Dodatkowym atutem tego zestawu jest opakowanie. Piękna paletka w lustrzanym pudełeczku, zdecydowanie upiększy Waszą kosmetyczkę;)


4. LOVELY, Precious Kit, cena 32 zł


Cielisty, beż, przydymione szarości i kolory ziemi to bez dwóch zdań odcienie królujące tego lata. Make up "NO MAKE UP" nie schodzi z podium i dumnie dzierży w dłoni puchar zasług. Naturalność ponad wszystko! Dlatego właśnie ta paletka znalazła się w zestawieniu. To połączenie subtelnego smoky eyes z cieniami letniego popołudnia. Dziewięć odcieni podzielonych na trzy grupy: codzienne, błyszczące i imprezowe. Czyli w jednym pudełku cały letni niezbędnik. Obudowa jest metalowa, dzięki czemu nie dochodzi do uszkodzeń zawartości ( nie wiem jak u Was, ale moje cienie bezustannie lądują na podłodze). W środku znajduje się lusterko, a szata graficzna opakowania jest tak urocza, że nie możesz się powstrzymać by po nią nie sięgnąć.


5. LOVELY, Sculpting Powder, cena 21,99 zł


Jeśli potrzebujesz konturowania twarzy, lubisz bawić się przed lustrem i mimo upałów nie wyobrażasz sobie wyjścia z domu bez podkreślenia kości policzkowych, to ten produkt jest właśnie dla Ciebie! Latem zrezygnuj z konturowania kredkami, musami i wszelkimi innymi płynnymi specyfikami. Postaw na lekkie produkty, które pozwolą Twojej skórze cieszyć się latem! Sculpting Powder to zestaw trzech pudrów: jeden brązowy- do konturowania, drugi naturalny matujący- dla kontrastu, trzeci rozświetlający róż- dwa w jednym. Najbardziej zadowolone z niego będą osoby o jasnej karnacji. Moja cera wręcz odbija światło, więc nadaje się idealnie. Wygodne okrągłe opakowanie, jednak nieco za słabe i bez lusterka. 

photo by Me


2 komentarze:

  1. Korzystałam z #3, bardzo delikatny i dobrej jakości, ale raczej nie na moją kieszeń.
    Pozdrawiam, i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń