https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

4/19/2013

Pierwsze podrygi wiosny

Nareszcie! Wszystko zapachniało.. Drzewa wypuszczają pąki, przez kruchą ziemię przebijają się wątłe łodyżki kwiatów, słońce posyła nam z nieba delikatne uśmiechy.. Przyszedł też czas na pierwszy iście wiosenny look! Stworzony co prawda jeszcze przed skokiem słupka rtęci do 23C. Towarzyszyło mu bowiem jeszcze futro, ale w duszy mej śpiewała już wiosna! Kwiaty, żółcienie i czerwienie.. Oszalałam na jej punkcie! Myślę, że to mocno wiąże się z tym, że tak długo zwlekała z odwiedzeniem nas w tym roku. Ludzie mijający mnie na ulicach zaczęli zdejmować z siebie czernie i szarości, gdzieniegdzie zawitały pastele... Tu i ówdzie przyuważyłam nawet nieco intensywniejsze barwy.. Kiedy przychodzi wiosna, nikt nie chce już wyglądać szaro buro... Nikt nie chowa twarzy w ogromnym szalu, w obawie przed chłodem wdzierającym się między włóknami okrycia. Wystawiamy buzie do słońca a jedyne co chronimy to oczy, przed nadmiernym promieniowaniem. Stajemy się jak kwiaty kierujące swoje główki ku ciepłemu słońcu.. Otwieramy okna na oścież by i w naszych domach zapachniało. I co najważniejsze uśmiechamy się częściej=)










sukienka (Dorothy Perkins), koszula- S H
kurtka- Top Secret
 buty- Quazi
rajstopy- Gatta
złote bransoletki- Allegro
zielona bransoletka- H&M
kolczyki- Carry












photo by Atomek

Ara inti!! (z malt.)

23 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz :) Uwielbiam Twój uśmiech! Pozdrawiam, Daria

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odważny kolor rajstop, co prawda nie w moim stylu, ale czuję się zainspirowana:)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się.. Dla mnie także przez długi czas był bardzo odważny, dlatego też długo leżał na dnie szuflady czekając na swoją kolej. Wiosna jednak budzi wszystko do życia wraz z odważnymi kolorami z dna szuflady.. Tak więc jest i on!
      Pozdrawiam, Madlen.

      Usuń
  3. rewelacyjnie! i masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wiosnę witam nie szaro buro ale czarno biało!:) Do kolorów w tym roku podchodzę ostrożnie, tak jak wiosna podchodzi do nas;) Dziś na przykład cały dzień padało, a to pech! Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że wczoraj odczuwałam nie wiosnę, a lato...
    Kurtka ma rewelacyjny krój, bardzo podobają mi się te rozszerzane rękawy;) A do tego coś, co bardzo lubię w Twoich 'zimowych' zestawach czyli biżuteria na rękawiczkach!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego także się obawiałam Ann.. Że zamiast pachnącej wiosny będzie od razu upalne lato.. Nie to żebym gardziła latem, co to to NIE! Wiosnę jednak kocham ponad wszystko i wolałabym by trwała.. Czerń i biel już niedługo także zawita u mnie.. Czułam się mocno zainspirowana Twoim ostatnim zestawem i postanowiłam, że ten jeden raz się skuszę..
      Pozdrawiam, Madlen.

      Usuń
  5. wyglądasz jak dama na tych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestawik :) POzdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ! Ślicznie wyglądasz, a stylizacja jest na prawdę niebanalna i w prześlicznych kolorkach. Dodatki absolutnie świetnie dobrane. Największy jednak mój zachwyt wzbudziły Twoje włoski - fryzurka i ich kolorek, tylko pozazdrościć :) Fan page polubiłam oczywiście i będę wpadać kochana :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to wszystko pięknie komponuje się z Twoją urodą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna fryzurka i kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Jestem pod wrażeniem. Wyglądasz fantastycznie:)! Genialny zestaw:) Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. całość wygląda dość jesiennie,lecz podoba mi się bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, tak Kochana! Mamy wiosnę! W końcu do Nas dotarła, a to długie oczekiwanie sprawiło, że teraz naprawdę się z niej cieszymy. Co zresztą widać po Tobie, Twoim stroju i przepięknym uśmiechu. :) Ile razy ja już Ci pisałam, że cudownie się uśmiechasz? Lubię się powtarzać. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajną tam sukienkę chowasz pod spodem, rzeczywiście wiosennie się robi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś mega oryginalna ! piękna uroda

    OdpowiedzUsuń
  15. zimowo - wiosennie ;)
    Bardzo ładnie! ;)
    Zapraszam u mnie nowy post! ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw. genialny płaszcz, genialny zegarek. i bardzo dobry tekst :) fajnie mi się czytało. już niedługo ciągle będzie cieplutko! nie mogę się wprost doczekać :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka wiosenna sukienka, fajna !

    OdpowiedzUsuń
  18. hej hej, dzięki za miły komentarz. Wiesz co Madlen? Gdybym miała tak piękne długie włosy jak Twoje, to myśli o krótkiej fryzurze pozostawiłabym w sferze marzeń :). Krótkie włosy- boby czy pixie mają swój urok, ale no właśnie to układanie... Poza tym mogą szybko się znudzić, a wtedy problem, bo zapuszczanie to udręka.
    A tak poza tym, to bardzo mi się podoba Twój styl. I masz niesamowity uśmiech! Pozdrawiam ciepło! ruda.

    OdpowiedzUsuń
  19. i always love the look of a camel coat. great one here, and love the fur collar!

    [oomph.]
    mobile morsels

    OdpowiedzUsuń