https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

10/04/2013

Szorty w eleganckim wydaniu i maluch, który szuka domu.

Na blogu w nagłówku pojawiła się już jesień, a w postach jeszcze powiew lata, szczególnie na zdjęciach. Mimo, że myślami już jestem przy jesieni i październikowym Fashion Week'u, mam dla Was jeszcze mały zapas letnich zdjęć. I choć nie pochodzą z odległych ciepłych krajów, to na ich widok od razu rozgrzewa mi się wnętrze, a jesienne słońce za oknem zdaje się ogrzewać ziemię do czerwoności.
Latem często wybieram jeansowe szorty, co zresztą mogliście już zaobserwować, choćby na zdjęciach z ostatniej sesji. Tym razem szorty w bardziej eleganckim wydaniu, z wyższymi szpilkami i marynarką. Wybrałam różową neonową kopertówkę, która świetnie koresponduje z drobnymi elementami na moim ulubionym gorsecie.



Instagram






szorty- S H
gorset- h&m
marynarka, buty- Zara
torebka- Bershka
naszyjnik- h&m








photo by Atomek


Ten, kto śledzi mój instagram pewnie już wie, że mam w domu nowego lokatora, który za parę tygodni będzie potrzebował domu. Jeśli jest ktoś, kto chciałby dać wspaniały dom, pomóc i zyskać oddanego przyjaciela, ten kociak jest właśnie dla niego!!


 Arrivederci! (z wł.)

18 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji i piękny kolor pomadki. :) Ten słodziak na pewno znajdzie dom. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna marynarka, ma świetny kolor. Przygarnęłabym tego słodziaka, taki kochany malutki rudzielec <3 ale mam alergie na kocią sierść ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne buty! I ta marynarka! Świetnie komponuje się z kolorem Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look :)

    Bardzo podoba mi się marynarka i buciki!!

    A koteczek słodki, daj ogłoszenia na portalach lokalnych na pewno się ktoś zgłosi. Sama już poratowałam 2 kociaki dając im własny dom :) a kolejnych kilka znalazło dzięki mnie domek, także trzymam kciuki :) Koty to cudowne i bardzo mądre zwierzęta

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz, piękny uśmiech :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglaadsz ślicznie, pieknie bawisz się kolorami!! Bardzo mi się podoba!!
    SUPER
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja i miejsce świetnie do siebie dobrane :) wyglądasz idealnie, no i nogi świetnie, chyba musisz dużo ćwiczyć hehe :)

    Zapraszam do mnie na bloga :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Żakiet jest świetny, wygląda jak z jakiegoś vintage shopu, już od dawna chciałam mieć wzorzysty żakiet, a wystarczyło poszukać w Zarze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodko wyglądasz!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały look ! Twój kot jest najpiękniszym kotem na świecie !; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetny styl! :) ...z przyjemnością dodaję do obserwowanych, z pewnością będę zaglądała częściej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka ty jesteś urocza, śliczna - to przez ten uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw. Ale masz śliczną buźkę, przypominasz mi odrobinę Carly Rae Jepsen (;
    Z przyjemnoscia dolączam do obserwatorow i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty masz bardzo ciekawy styl <3 Taki kolorowy i pozytywny! Podoba mi sie twoja energia!
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie bawisz się modą:) rewelacyjny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie :) Zdjęcia są rewelacyjne a Ty na nich :) Gratuluję nowego lokatora :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń