https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

4/30/2016

FASHION WEEK POLAND 2016 OUTFIT 1



Na Fashion Week w Łodzi dotarłam w tym roku nieco spóźniona.. Wszystko przez to, co działo się w mediach przed tym wydarzeniem. Do ostatniej chwili nie było pewności czy impreza w ogóle się odbędzie. W związku z tym, że w moim przypadku jest to wyprawa nie mała, a do samej Łodzi wcale nie mam tak najbliżej, postanowiłam wstrzymać się z wyjazdem do piątku. Pozwólcie, że o słuszności tej decyzji nie będę wspominać, bo raczej przyjmuję postawę, że czasu i tak nie cofnę. Swoją drogą wśród znajomych słyszałam jedynie, że nic nie straciłam. Nie mnie oceniać. W każdym razie FW rozpoczął się dla mnie w piątek i z tego dnia outfit też Wam dziś przedstawiam.

  Instagram


Bez szaleństw, ale zupełnie w moim stylu.. W tym roku stawiam na pastele- zdecydowanie, ale z mocniejszym akcentem. Komplet w delikatnym odcieniu szarości od razu wpadł mi w oko. Najpierw odkryłam spodnie, które są hitem tej wiosny. Nogawka do połowy łydki i luźna forma sprawią, że znajdą zastosowanie zarówno w eleganckiej, jak i casualowej stylizacji. Kiedy już miałam w rękach jeden element, moje oczy napotkały drugą część zestawu. Raczej rzadko kupuje komplety, ale ten urzekł mnie bez reszty. Chociaż jetem osobą, która walczy ze stereotypami w modzie i nie boi się eksperymentów, to czasem wolę zachować proporcje i do luźnego dołu zakładam bardziej dopasowaną górę. Zwłaszcza jeśli długość spodni sięga za kolana. Żeby nie było jakoś za spokojnie, zarzuciłam brzoskwiniowy płaszcz. Czerwone szpilki były nieodzownym elementem tej stylizacji. I usta z resztą też. Jak Wam się podoba?












photo by Sandra

spodnie ZARA bluzka ZARA płaszcz MOHITO buty BRILU naszyjnik H&M torebka H&M bransoletka PANDORA 

 NAIL by Nail by Fruta

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładny post, na pewno tu jeszcze zajrzę!:)
    zapraszam do mnie http://olivienn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba ;)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że się podoba ;)

      Usuń
  3. bardzo kreatywnie, sympatyczne foty ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo kreatywnie, sympatyczne foty ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słodka i nieprzesadzona stylizacja! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity klimat na zdjęciach! Retro połączone ze współczesnością, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś również nie przepadałam za wszelkimi kompletami, a obecnie co raz bardziej mi się podobają :-) Twój jest bardzo ciekawy i ma interesujący deseń :-) W połączeniu z brzoskwiniowym płaszczem i czerwonymi butami oraz ustami wygląda doskonale!
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń