https://www.facebook.com/pages/Madlen/216487511788516http://instagram.com/madlensoya/https://plus.google.com/u/0/105319205607800559722/postshttp://www.pinterest.com/madlensoya/

8/09/2016

IS IT VANITY ?


Nic nie poradzę na to, że uwielbiam piękne miejsca. Doceniam urok każdej nawet najmniejszej rzeczy. Lubię, gdy otaczają mnie piękne przedmioty. Być może ktoś uzna to za próżność, będzie zastanawiał się czy to rzeczywiście jest takie ważne?

  Instagram
Pozwólcie, że zadam Wam kilka pytań.. Lubicie deszcz? Nie, nie taki ciepły i letni, przynoszący ulgę w upalny i duszny dzień.. Czy lubicie ulewę, taką z zimnym wietrzyskiem, wyrywającym z rąk parasole, po której zostają gigantyczne kałuże? A może zamiast niej wolicie piękny, słoneczny dzień? Myślę, że w większości przypadków wybieracie tę drugą opcję.. A teraz zapachy.. Czuliście kiedyś zapach spalonego jedzenia? Zapewne.. Taki, kiedy zagadacie się podczas robienia grilla i spali się kurczak, albo jeszcze gorzej- gdy przypalicie ziemniaki :P (mnie się to niestety wciąż zdarza)! A może wolicie zapach wiosny- pachnący bez i powietrze w trakcie rozkwitania kwiatów, albo zapach plaży, przepełnione jodem morskie powietrze? Jak sądzę i tu przeważa odpowiedź B :) Tak samo jest ze mną.. Lubię ładne przedmioty, krajobrazy, miejsca... Mam słabość do bibelotów i zwykle we wszystkim zakochuję się od pierwszego wrażenia. Nienawidzę czekać, ale jeśli na końcu czeka urokliwa nagroda, jestem w stanie się poświęcić.. Teraz już wiecie dlaczego podczas każdej wizyty w Warszawie, choć na chwilę uparcie wracam do Łazienek Królewskich.. Uwielbiam spacerować tymi uliczkami, zachwycam się każdym zakątkiem.. Czuję się tam dokładnie tak szczęśliwa, jak w Paryżu.. Mogę więc zaryzykować stwierdzenie, że jest to moja namiastka Francji. 
Tak było i tym razem. Mam nadzieję, że ta sesja spodoba się Wam co najmniej tak bardzo, jak mnie. Lekkość, kobiecość i letni klimat. A przede wszystkim wygoda. 
Ta biała sukienka to mój absolutny HIT! Do tego espadryle, czyli buty z którymi nie rozstaję się tego lata i kapelusz, który sprawia, że gdziekolwiek jestem, czuję się jak Ania z Zielonego Wzgórza. A! I torba za 19 zł, haha!














photo by Atomek

sukienka ZARA buty MOCCA kapelusz H&M torba ZARA pierścionki H&M cienkie bransoletki H&M naszyjnik APART srebrna bransoletka PANDORA okulary HOUSE 



2 komentarze: